U K H U A H

28 July 2013

Selamat Ulang Tahun FEEE ♥

Assalamualaikum. . 


Masih ada suku abad lagi untuk kita mengutip sisa sisa ilmu di sini. .

Bersama.

Ingat lagi perkenalan kita? Memberi semangat ketika aku hampir berputus asa semasa mendaki gunung.
Sampainya dipuncak hanya senyuman terlukis diwajah mempamerkan kepuasan yang tak dapat dibendung.
tanpa berlengah kita memacakkan bendera yang  dibuat dari daun pokok yang gugur.

Masih ingat lagi saat mulanya episod kita selepas pulang dari pendakian gunung itu?
kita menyelongkar segala kenangan disana dari peti kenangan yang disimpan rapi didalam memori
dan sejak itu mulanya perjelanan kita berempat...
dan disitu jugak kita mencorakkan persahabatan ini dengan empat keping hati yang sebati bersama kenangan kenagan yang bakal dicipta..

Ingat lagi tak kedai yang wajib kita singgah jika ke jusco? Kedai Roti yang menjadi kegilaan kita. Kedai roti yang selalu kita merasai taster cake chocolate atau chees walaupun bukan tujuan untuk membelinya.

Ingat lagi tak semasa kita menyambut kelahiran kita bersama?. Empat jenis hadiah yang sama hanya corak dan warna yang lain diberi kepada setiap kita sempena kelahiran masing masing.Kelahiran yang pertama pada tahun pertama semasa disini " Anak Patung" yang sangat comel untuk kita berempat, dan pada kelahiran yang kedua pada tahun kedua kita mendapat sebuah "Gelang ,Keychain phone,Small pillow and Keychain" yang berukiran FEEE pada setiap satu barang.

Ingat lagi pada stokin putih.? yang dibawa selalu kehulu kehilir didalam beg sandang semasa berjimba. Kita buat ia sebagai kewajiban apabila keluar, kerana kita takut membazir untuk beli lagi stokin semasa hendak bermain bowling secara mengejut. ingat lagi tak?

Aku masih tidak pandai membaca peta dan tunjuk arah jalan di kota metropolitan ini.
Bodoh dan sesat semasa hendak pulang ke rumah sewa. Hairan aku, apabila tidak pantas mehadam arah.
aku masih ingat lagi apabila korang berkata,

"Aku dah macam tulang belakang kau"              
"Aku dah macam mata kau"                                 
"Aku dah macam tangan kau"                             

Kerana itu aku sangat menghargai mereka. Happy Friendship Day FEEE 




Lost of love
- Eira Wafira-

No comments:

Post a Comment