U K H U A H

27 July 2013

# 1

Assalamualaikum. . 

Sudah lama tinggalkan diari sosial nie, dan berasa sedikit kekok pabila jari jari mencecah keybord lappy jenama Apple Assus nie. *tak perlu puitis sangat kot Cik Eira*  Mana pi idea niee! tadi kemain sangatt berlimpah luah mencurah ke dalam kepala, sederas air terjun mengalir macam kat sedim nuh! --" Now takmau keluar pulak! Bersepaiii. .. .


To Be Contunie To Be Normal.....

Yang kesekian kalinya aku menukar latar belakar *bahasa baku bakhang!* blog nie dengan bertemakan hitam dan putih. Apa yang aku nampak pada warna kombinasi hitam dan putih ini adalah seolah olah apa yang berada dalam diri aku. Sepeti Pengetahuan Umum *budak SPM sangat digalakkan ambil ayat ini* kita mengetahui bahawasanya warna putih melambangkan kesusian manakala hitam melambangkan kegelapan. Okay enough! aku takmau type menggunakan bahasa malaysia baku habis lari idea aku. Back to topick, Ya dua warna ini memainkan peranan yang penting dalam life aku. ehh! aku tak cakap warna lain tak penting. Penting jugak thats why aku ada selitkan sedikit warna warna's yang lain dalam blog aku nehh. cer usha betulbetul!  


Cerita kehidupan tidak semua boleh di ungkapkan dengan kata kata dan tidak semua boleh dishare melalui typer. . .Biarlah ia kekal menjadi rahsia antara kita dengan yang maha Pencipta.


Inilah perjalanan aku sebagai student di tahun akhir , yang sedang meniti hari untuk membuat latihan industri di ................ *aku tak dapat lagi tempat pratikal sebenarnya T_T* dan sedang menghintung hari untuk mendengar Takbir Raya Aidilfitri pada tahun 2013 yeahh! *pom pommm pomm bakar mercun* Tapi dalam bergembira ada jugak terselitnya sedikit kesedihan nak tinggalkan Ramadhan :'( mana tahu nie last ramadhan aku sambut, dah tak boleh nak kumpul pahala lagi sobss sobss T_T. Apa apa pun Setiap yang bernyawa pasti akan merasai kematian kerana mati itu pasti. . .



Jangan fikirkan BILA kita akan MATI, tetapi 
Fikirkan BAGAIMANA kita akan MATI



Allahu'alam, ma'asalammah. .


-Eira Wafira-

No comments:

Post a Comment