U K H U A H

21 June 2012

Assalamualaikum 

aii name titew Erra fazira. .eh cilap cilap itu name kakak titew. .tite adek die hihi. .name tite Eira Wafira *bukan nama sebenar --' titew umo 8 taun aww tite amai awan awan oOo . *Guys tolong lempang aku laju laju agar aku dapat kembali normal seperti biasa .

Actually , aku bukan lah nak cerita pasal Erra fazira tu kakak aku or aku ramai kawan ke ape ke .  hmm aku nak story pasal " MANJA " *tolong jangan buat muka toya disini . 

sebenarnya untuk pengetahuan korang aku nie anak keempat dari lima orang adek beradik , and then aku plak anak perempuan last. .so wajiblah kalau mak bapa aku kesah sangat pasal aku kann . .tapi ini bukan bermakna aku manja . Aku pun tataw tang mana manja aku tu *tetiba cakap pineng plak kann --' . siriusly beb . sampaikan kalau aku pegi mana mana ade je orang tanya aku

Kak Zara : eira anak last ye ?
Aku :  eh mane ade eira ade adik lagi lah huhu kenapa kak ?
Kak Zara : takk muka eira nampak macam anak last 
Aku : err iye ke ? *hanya mampu tersenyum

sobsob T_T tauching kowt. .ramai sungguh orang persoalkan ketidakmatangan  kemanjaan aku bukan Kak Zara sorang, malahan kawankawan aku jugak .  Jadi dengan hingus yang meleleh aku pun tanyalah kat mak .

Aku : mak kenapa ramai kata uteh manja ?
Mak : Hahh lah siket siket mak. .

pewh . .memang sentap gilagila lahh. .makan dalam *siap buat muka empatbelas tanda tak puas ati jalan slow slow masuk bilik. .sobsob T_T . walaupun muka aku nampak manja tapi hakikatnya TIDAK SAMA SEKALI ! aku hanya insan biasa *ayat mintak penumbok 

aku punn tatahu ape kene mengena gambar nehh dengan tajuk aku ^^"
selepas duapuluhliminit kemudian *siap sempat snap beberapa ketul gamba lagi kann --' , aku tanya Zul . dia pun mcam orang lain kata aku manja , tapi yang bestnya dia kata aku manja tapi tak mengada ngada . dan comel . *ye ye aku tipu je tang comel tu hoho :DD

Ye ye saya amat bersetuju dengan katakata beliau ! jadi kesimpulan yang kita dapat dari cerita ini janganlah kita menilai dari perwatakan sahaja . *dah macam pakar motivasi je kann == 

Apeape punn terima kasih sudi baca *Terharu T_T sobsob

No comments:

Post a Comment