U K H U A H

30 October 2013

Kerunsingan melanda sistem saraf otak --'

Assalamualaikum. . .

Setelah kian lama aku berhenti mencoretkan kisah aku disini ,agak janggal apabila menaip diatas keybord yang semakin usang ini,tapi gagahkan jua sebab tidak tahu hendak berkongsi pada siapa lagi. betapa sadisnya hidup aku di rumah ini, tidak mempunyai kawan, hanya bertemankan lappy, handphone, serta muzik player.

Dengan Mengingati Allah hidupkan menjadi tenang

Ya sangat sadis hidup gua, T_T . Tak apa lagi sebulan jaa lagi. itu pung kalau eden dapat pratikal di kelompo nuu. minta minta dapat. Amin. Kalau dapat bestla ugak ern, boleh balik kelompo dan berfoya foya dengan rakan rakan yang sekepala. huahua.Tapi kalau dapat kat joho pun bagos jgak, saving duit PT gua. and and yang paling penting my mom nak hadiahkan Motor Ego Lc kat gua. kahkahkah ingat kereta vios la tadikan. .tapi ah xkisahlah, motor pun motor janji gua dpat free tanpa mengeluarkan sesen pun dari kocek. hiks. 

btw dah berpuluh resume aku hanta, tapi satu feedback pun xdapat lagi, ya Allah, sabar je lah. .untuk pengetahuan umum, aku seorang saja yang tak dapat lagi tempat pratikal, kawan kawan hat lain semua dah dapat weyh. Are you kidding me man! dok pulun hantaq sana sini sunu semua, 1 jawapan pun xdapat lagi kot. sobssobs :( and just now, ececeh sempat lagi nak guna perkataan just now tu -_- . aku ada hantar resume dekat Pejabat Pendidikan and MPAJ. kat Pejabat pendidikan tu aku hantar by hand, insyaAllah macam ada, tapi takmau mengharap sangat, hat MPAJ tu plak aku hantar via email, ikut firasat aku macam ada rezeki ja kat situ. tapi takmau mengharap jugak takut frust menoggeng nanti...

Hari jumaat nie baru dapat feedback.Hmm harap sangat jawapan tu positif. Hopely.

No comments:

Post a Comment