U K H U A H

14 July 2012

Diari Minggu ke-2 semester :))

Assalamualaikum 

okay hari nieh gua nak cerita pasal minggu kedua semester gua . mcam biase . tade ape yang best life sebagai student nehh >.< . tapi memandangkan seminggu je lagi umat islam akan menyambut Ramdhan yang penuh barakahnya . insyaAllah . Amin . maka gua dengan hausmate gua telah pegi berpelesaran di Time Square Berjaya *berjaya laaa sanngaatt 
eira:eyza:yana:fyz:eka:sha :))

hahh ! see. Tulah diantara beribu bintang   diantara hausmate aku . Actually ade lagi 9org tapi memangdangkan mereka meraka tanak ikod disebabkan assigment *katanyaa puihh . maka kami berlima eh berenam termasuk Eika Zulaika.*bukan satu rumah tapi kawan satu kolej --' . yang saja pegi  :"> 

eka natasha dan eira wafira =)

fyz:yana:eira. chin je tade :'(

1st kiteorang sampai . ofcoz aa pegi booking teket wyang dulu . pkul 02.30pm level-10 The Amazing Spider-man 2D *tu pun harga dia enambelashengget belum 3D lagi zz --' . Tapi memang berbaloi aa gua cakap lu . memang AWESOM gila ! tambah tambah my fiture husband yang jadi hero memang bertambah lah ke awesoman dia ! xD *masih terbayang lagi muka dia ADAKAH INI CINTA ^^" .  

Then macam biasalah . Apabila gadis gadis pergi mall mestilah ade buah tangan sikit untuk diri sendiri *sikit? kata KAU ! == . Tak tak bukan aku . tapi kawan kawan yang bagai nak gila shoping padahal PT pun blum dapat lagi ==.  3 jam kemudian . masih shopping lagi . bla bla bla. . .tepat pukul 06.00pm tu kitaorg gerak aa balik . then benti makan kat Rasek :DD then borak borak sekejap. .bla bla bla. .2 jam kemudian . .baru lah menapak slow slow balik ke home sweet home >.< 

p/s : nak tengok gamba lagi ? sila tengok di album FB saya :)) sekian .

No comments:

Post a Comment