U K H U A H

10 April 2012

Menanti saat iTu, .


Assalamualaikum

tajuk tak boleh jiwang lagi ke eira? desas desus --''

tak rasa macam baru sangat ke aku buat entry pasal balik Johor? godek godek godek godek balik entry lepas. ya. 10 markah diberi. baru hari tu aku balik kampung. tapi minggu depan means 22 ari bulan 4 nak balik johor sekali lagi pulak. adehh. .

mengada ngada nya Eira wafira tu.

ini bukan soal mengada ngada. ini soal kat mana aku nak merempat selama cuti semester berlangsung kalau bukan di kampung sendiri?ha? kat mana ?kat mana ?*alasan je ni. saja tak nak rasa bersalah dengan perbuatan diri sendiri.*

tiket dah beli. kain baru dah campak dalam bagasi dah. cuma tunggu tarik dah berambus saja.

sebagai ahli keluarga yang tercampak jauh dari kampung halaman, bila nak balik kampung, wajiblah ada senarai senarai yang kurang di ingini. berpusu pusu SMS masuk ke henset aku . maklumlah, anak sedara aku ramai :D

ingatkan mesej nak cakap "hati hatilah di jalan raya" ke, paling tidak pun, mesej je "dah sampai call". sentap kot.

tapi sekali lagi untu sem ini. aku balik dengan bas. rasa macam dah lama tak balik dengan flight <-- jgan nk brangan sgat la kan --". sampai montot dah bebal jadi kematu selama lima jam dalam bas. huhu. lucah pulak perenggan ni. tapi tu la realitinya. waluapun AirAsia gigih buat kempem 'Everyone can fly' ^^"

tapi balik kampung kali ni, dengan hati riang. dengan sebab musabab, aku dah habiskan segala esaimen yang patut hantar sebelum cuti semester dan yang paling penting FINAL EXAM aku dah BERAKHIR . . ini bukan mem-bajet rajin bajet 4flet. tapi atas faktor tak nak ada halangan dalam kepala otak takkala sedang asyik berfoya foya dengan keluarga :D



dua bulan di kampung, aku nak melantak sampai terlentang saja. cekodok pisang, lempeng kelapa, gulai daging juga tempe goreng akan menjadi santapan perut choomel aku selama 2 bulan. pasti beliau happy. kan kan. ^^ makin tembom aa jawabnye --"


p/s: aku exam punn belom habes lagi dahh sibuk pikir pasal cuti sem dahh --"eira eira ! --"


Eira Wafira

No comments:

Post a Comment